فرشته كوچولوي ما آرلافرشته كوچولوي ما آرلا، تا این لحظه: 10 سال و 27 روز سن داره

آرلا فرشته کوچولو

روزهای آخر

1393/1/29 1:05
نویسنده : narin
234 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم دیگه انتظار شیرین کم کم داره به پایان میرسه عزیزم به امیده خدا قرار شنبه چشمای قشنگتو به این دنیا باز کنی دخترم مامانی خییییییییییییییییییییلی استرس داره ، ای خدای مهربون تمام بچه هارو در پناه خودت حفظ کن خدای مهربونم کمکم کن دوستای خوبم من و از دعاهای خوبتون بی نصیب نزارین                                                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان رادینی
29 فروردین 93 1:13
سلآم عزیزم انشالا به سلامتی فارغ میشی و جوجه کوچولوتو سالم میبینی و بغلش میکنی تا خستگی نه ماهت در بره بووووس برای هردوتون
narin
پاسخ
قربونه شما مرسی
آدرینا
29 فروردین 93 13:41
جوووووونم ایشالا به سلامتی عزیز دلم کوچولوی نازتو تو آغوش بگیری .فدای دوست خوبم بشم سعی کن آروم باشی گلم . میبوسمت و امیدوارم همه چیز خوب و آسون باشه برات
narin
پاسخ
فدات شم من عزيزم
مامان روژینا
30 فروردین 93 10:20
عزیز دلمایشالا زایمانت بی خطر گلمامسال مامان میشی روز مادرروزت مبارک نارین جونم
narin
پاسخ
مرسي عزيزم روز شمام مبارك
مامان رادینی
30 فروردین 93 20:39
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . .
فریبا
1 اردیبهشت 93 12:09
سلام فکر کنم الان که مینویسم کوچولوتون به دنیا اومده بهتون تبریک میگم خدا حفظش کنه و زیر سایه ی پدر و مادرش بزرگ شه
narin
پاسخ
ممنونم ایشاالله
مامان الینا خانم
2 اردیبهشت 93 19:42
سلام امیدوارم راحت زایمان کنی
narin
پاسخ
قروبونتون بشم مرسی
حبه قند
2 اردیبهشت 93 20:27
سلام عزیزم بسلامتی باشه انشاله بزودی روی دختر ماهتو می بینی و به سلامت زایمان می کنی خیلی خوشحالم کردی عزیزم.
مامان الینا خانم
4 اردیبهشت 93 17:01
وای وای هورا ار لا جونم به دنیا امد عزیز من لحظه شماری میکردم واسه به دنیا امدنش ولی خوب رمز دارش کردی خانم گل ولی عزیز نمی دونی چقدر خوشحال شدم خدارو صد هزار مرتبه شکر تورو خدا عکسشو بذار ببینم دلم داره ضعف میره .. امیدوارم حال خودتم خوب باشه حسابی به خودت برس واستراحت کن گلم
narin
پاسخ
قربونتون بشم لطف دارین چشم گلم
حبه قند
5 اردیبهشت 93 18:47
سلام عزیزم مبارک باشه. انشاله نی نی نازمون بسلامت باشه.اما من رمز رو ندارم و اگه همون قبلی هست اشتباهه. روی ماهتو می بوسم.
narin
پاسخ
فدات شم عزیزم رمز و خصوصی میزارم برات
مـ ــریـــ ـــــم
7 اردیبهشت 93 2:16
ناریییییییییییییییییییییییییین من دارم سکته میکنم از شرمندگی و اعصاب خوردییییییییییییییییییییییییی من چقد خنگم ای خداااااااااا مبارککککککککککککککککک باشه عزیزمممممممممممممم ایشالا خوش قدم باشه حسابی سورپرایزم کردی راستی من رمز ندارمااااااااااااااا قبلی رو زدم باز نشد نارییییییین زودباش دلم آب شد
narin
پاسخ
خدا نکنه عشقم نه این چه حرفیه تو ماهی مرسی گلم رمزو دوباره فرستادم برات
مامان فرنيا
7 اردیبهشت 93 8:02
سلام ممنون كه پيشمون امدي قدم نو رسيده مبارك
narin
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان فرنيا
7 اردیبهشت 93 8:03
ميشه رمز بدي ما هم ني ني خوشگلمون را ببينيم؟
narin
پاسخ
چشم گلم خصوصی
مامان مهنوش
9 اردیبهشت 93 18:17
زمینی شدن فرشته کوچولو مبارک باشه...خوش اومدی عزیزدلم به این دنیا...
narin
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان هلیـــــــــــــــــا
10 اردیبهشت 93 10:07
زود باش مامانی منم رمز میخوام
narin
پاسخ
عزیزم خصوصی برات گذاشتم
مامان هلیـــــــــــــــــا
10 اردیبهشت 93 10:14
اییییییییییییی خدا من چقد خنگم ببخشید نارین جون به من رمز داده بودی ممنون ازت دخترت خیــــــــــــــــــــلی ماهه الهی قدمش پر خیر و برکت46 باشه عزیزم
narin
پاسخ
دور از جون گلم ممنونم عزیزم از محبتت
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
10 اردیبهشت 93 13:36
سلام مامانی قدم نو رسیده مبارک باشه تبریک میگم بهترین هدیه خدا مبارکتون باشه خدا رو شاکر باشیم برای اینکه به ما این عنایت رو داشت تا زیباترین حسی رو که میشه تو این دنیا تجربه کرد رو تجربه کنیم
narin
پاسخ
سلام ممنون عزیزم بله واقعا خدارو شکر
مامان هلیـــــــــــــــــا
12 اردیبهشت 93 0:55
خصوصی داری عزیزم
narin
پاسخ
چشم مرسي گلم
مامان روژینا
15 اردیبهشت 93 13:44
نارین جون رمز بده ملوسکت رو ببینیم خانوم
narin
پاسخ
چشم گلم برات گذاشتم
هستی
17 اردیبهشت 93 23:27
سلام به ما هم سربزنید خوشحال میشیم منتظرم مرسی
کآترین مامان ِ پاستیــل کوچـولـو
18 اردیبهشت 93 18:30
سلام عزیزم مرسی که به وب پسرم سر زدی .. اما اینجا کلا رمز داره اگه دوس داشتی تبادل لینک کنیم بهم خبرشو بده و برام رمز رو تلگراف کن مرسی
narin
پاسخ
سلام خواهش میکنم عزیزم رمزو خصوصی برات گذاشتم من لینکتون کردم
مامان حبه قند
24 اردیبهشت 93 16:19
مامانی شما که به ما سر نمیزی ما هم میخواهیم به شما سر بزنیم رمزی هست. لطف کن دوباره رمز رو برام بفرست شاید روی ماه ارلا خانم رو دیدم.
narin
پاسخ
سلام عزيزه دلم من واقعا شرمندتم نميدونم چي بگم گلم ولي متاسفانه هر كاري ميكنم و با هر مرورگري كه ميام اينترنت وبلاگت اصن برام باز نميشه
مامان دانیال-ویانا
29 اردیبهشت 93 14:25
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدی خدا نی نیتو برات حفظ کنه اگه دوست داشتی رمزت و بهمون بده
narin
پاسخ
سلام عزیزم مرسی مامانیچشم گلم خصوصی