فرشته كوچولوي ما آرلافرشته كوچولوي ما آرلا، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

آرلا فرشته کوچولو

مامان نازی امد با کلی سوغاتی

1393/1/21 15:48
نویسنده : narin
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه مامان نازی امده پیشمون با کلی سوغاتی برای شما قربون مامانم بشم دلم براش خییییییییییییییلییییییی تنگ شده بود الان از خوشحالی سر از پا نمیشناسم؛امسال اولین عیدی بود که من کنار خانوادم نبودمناراحت  اما الان کنار همیم بابا امیر تا هفته آینده میاد پیشمون همه آماده ی استقبال از شمایم گلم همونطور که گفتم رفتیم دکتر ولی متاسفانه بازم تاریخ دقیق  زایمان مشخص نشد و دوبار هفته دیگه میریم دکتر اما خانم دکتر گفت شما نیمه اول اردیبهشت زمینی میشی ایشاالله حالا بریم سراغ سوغاتی ها                                                                                                                                                  ادامه مطلب

                                                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

حبه قند
22 فروردین 93 12:56
وای خدا قربون اون لباساش. چقدر سوغاتی می گیره این آرلا خانم خوش به حالش. خیلی دوست داشتم سیسمونیشم ببینم . خوبه هفته ی اخر در کنار مامانتی و آرامش داری. انشاله نی نی در زمان خودش بدنیا بیاد.
narin
پاسخ
خدا نکنه خاله جون مهربون آره دیگه حسابی خوش بحالش شده آره خدا رو شکر مامانم هست حیف شد نتونستی سیسمونیو ببینی یکی دیگه از دوستامم نتونسته بود متاسفانه
مامان رادینی
23 فروردین 93 10:58
سلآم عزیزم مبارک باشه ایشالا به سلامتی استفاده کنه
narin
پاسخ
ممنون عزيزم
آدرینا
23 فروردین 93 21:27
ای جون دلم مبارکه قربونت برم . ایشالا به سلامتی بپوشه آرلای عزیزم. بوس واسه نارین جونم و آرلا کوشولو
narin
پاسخ
ای جونم عزیزم مرسی دوسته خوبم
مریم
24 فروردین 93 7:18
وااااای خدا جون اینا چقد خوشگلن دست مامان نازی جونم درد نکنه . ماشالا هزار ماشالا خیلی خوش سلیقه هستناااااااااااااا مبارک باشه جیگر طلای خاله
narin
پاسخ
قربونت بشم مرسی
مامان مهیلا
25 فروردین 93 14:56
وای چقدر خوشگلن مبارکش باشه فکر کنم دخترمون هم ماهن به منم سر بزنید
narin
پاسخ
ممنون عزيزم حتما
بهار
27 فروردین 93 1:39
سلام هدیه سنیا به شما دانلود تقویم سال 93 به صورت لایه باز. در صورت قرار دادن لوگوی سنیا ( منوی سمت چپ سایت ) سایت سنیا ویرایش عکسهاتون در تقویم رو به عهده می گیره.
مامان الینا خانم
27 فروردین 93 17:40
سلام عزیز حالت چطوره خانم فکر کردم دیگه حاظر شدی واسه زایمان امیدوارم زایمانه اسونی داشته باشی وخانم فاطمه زهرا نگهدار خودت وارلا عزیزم باشه دوستتون دارم لحظه شماری میکنم خبر خوش به دنیا امدنشو بهم بگی
narin
پاسخ
ممنون گلم ایشاالله مرسی از دعای قشنگت