فرشته كوچولوي ما آرلافرشته كوچولوي ما آرلا، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

آرلا فرشته کوچولو

کوچولوی وروجک من

1392/10/2 20:56
نویسنده : narin
104 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترم سلام این روزا خیلی شیطتنت و ورجه ورجت زیاد شده که البته من لذت میبرم مامانی .دخترم امروز رفتم سونوگرافی تا برای چندمین بار صدای تپش قلب کوچولوتو بشنوم و از سلامتیت خاطر جمع شم که خدا رو شکر همه چی عالی بود                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آدرینا
2 دی 92 22:47
عزیزم من با اجازه لینکتون کردم
narin
پاسخ
ممنونم باعث افتخاره