فرشته كوچولوي ما آرلافرشته كوچولوي ما آرلا، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

آرلا فرشته کوچولو

این روز ها....

1392/10/29 1:32
نویسنده : narin
115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ماهم فدات بشم فرشته ی کوچولوی من آرلای من سه روزه که رفتی تو شیش ماه هر لحظه بیشترو بیشتر تو رو تو وجودم حس میکنم و هر ثانیه انتظار لمس کردنو میکشم مامانی .گل مامان خاله نادیا چند روزی پیشمون بود همون روزا که من سر حال نبودم امروز رفت جاش خیلی خالیه دیروز با خانه نادیا رفته بودیم بیرون برات چندتا پیش بند گرفتم که عکساشم میزارم دیگه از بابات برات بگم هرشب که از سرکار میاد خونه با یه مجله کودکم دستشه بعد من وبابایی میشنم و میخونیمش عروسکممممممممممم                                                                                                                                                                                                                     دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

nadia
29 دی 92 15:16
الهی من قربونه هر دوتون بشم خواهری
narin
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
آدرینا
29 دی 92 18:35
narin
پاسخ