فرشته كوچولوي ما آرلافرشته كوچولوي ما آرلا، تا این لحظه: 10 سال و 28 روز سن داره

آرلا فرشته کوچولو

دوباره یه ست صورتی برای نازگل مامان

1392/10/4 13:18
نویسنده : narin
365 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                                                                                مامانی هروقت لباساتو میبینم دلم ضعف میره دخترم  نمی دونی چه ذوقی دارم تا ببینمت لباساتو تنت کنم فرشته کوچولوی من  اینو بدون که من و بابا بی صبرانه انتظاره امدنتو میکشیم                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آدرینا
4 دی 92 19:13
narin
پاسخ
حبه قند
4 دی 92 22:01
وای این چقدر خوشگله مامان آرلا. الهی چه پاپوش خوشگلی .شما هفته ی چندمی؟ کی عکس از سیسمونی گل دخترت واسمون میذاری. من لینگت کردم انشاله دوستای خوبی باشیم.
narin
پاسخ
مرسی عزیزم هفته ی بیست ویکم راستش سفارش دادم به محض اینکه حاضر شد عکسارو میزارم
صفورا مامان آوا
7 دی 92 9:39
مبارکش باشه عزیزم ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد راستی اگه لباس مارکدار و خاص هم برای سیسمونی خواستی من خودم وارد کننده هستم اینم آدرس فروشگاهمه: www.ninitop.com
narin
پاسخ
ممنون عزیزم باشه وای چه خوب
مامانِ حنـــــــا
15 دی 92 11:59
عشقم مبارک باشه این چقدر بانمکه ب سلامتی تنش کنی ایشالا . دوسِتون دارم من
narin
پاسخ
ممنون ایشاالله
مامان دانیال
29 دی 92 20:40
سلام وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir
narin
پاسخ
ممنون حتما عزیزم